juldagen

Godmorgon! Vilken härlig julafton jag hade igår , jag fick min älskade kamera på 9,1 megapixel, pengar och en massa kläder .Självklart får ni se vad jag fick för något roligt senare idag och lite andra bilder från julafton:)Men min nya kamera ska ladda i ungefär 16 timmar vilket den har gjort lite över 10, ååhh den är bara sååå fin och riktigt stor display också.Men det enda negativa med julafton var att jag hade fruktansvärd huvudvärk dem första timmarna och åt endast en köttbulle och 2 tuggor julskinka .Men sen efter att jag hade tagit alvedon åt jag 4 portioner med gröt , hehe.Men endå den bästa julaftonen på länge.

Idag ska jag och familjen åka till mormor på förmiddagen och fika (kanske en liten julklapp kan fås också)och på kvällen kommer grannarna in och dricker glögg :)Ska bli hur myspys som helst.
Nu ska jag ner och göra en kopp te , eftersom min röst är helt kass idag och världens jävla onthals har jag också.Varför just jag ?varför just nu?
hade ni en bra julafton?

Kommentarer
Postat av: Miss Piggie

Tack vad söt du är ^^



Grattis till kameran!

2008-12-25 @ 09:54:16
URL: http://misspiggie.blogg.se/
Postat av: Carita

aw, jobbigt med huvudvärk, men vilken tur att det blev bättre nu. min julafton var bäst, typ. puss! ;* <3

2008-12-25 @ 10:42:39
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

åh vad kul att du fick din kamera :)

2008-12-25 @ 11:35:55
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0